"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?"

Lépj be a "belső körbe", ahol a legnagyobb marketing áttörések történnek, ahol az igazán nagy bizniszek épülnek!


GLOBÁL PARTNER3


Cégünk célul tűzte ki, és elkötelezte magát amellett,

hogy segítséget nyújt a józan gondolkodású

üzletembereknek, a világ bármely pontján abban,


hogy üzleti kapcsolataikat tudják bővíteni, ezáltal

stabilitást és növekedést hozva a saját üzletükbe,

ami virágzó gazdaságot eredményez.


Használja rendszerünket, és tekintse meg bemutatkozó videónkat:

Global Partner 3 - promóciós videó


Bővebben

www.globalpartner3.com




Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com

06-20-943-7178


szöveg katt

Területi Igazgató kerestetik!


Mit teszel ma azért, hogy tudjanak rólad?



======================================================

Logika vagy érzelem?

Mi alapján vásárol az ügyfél?

Piroska Gyula

Piroska Gyula

2010. 06. 02. 11:16 2010. 06. 02. 11:16 Szólj hozzá! Szólj hozzá! (5 hozzászólás)

Az értékesítői szakma szerint a vásárlásoknak csak az 5%-a az, ami logikus. A többi 95% az érzelmi alapú.


A legtöbb ember érzelmi alapon vásárol, és utólag a logikát arra használja, hogy megmagyarázza, hogy miért vásárolta azt meg. Logikusan a beszerzők, meg a mérnökök szoktak vásárolni.


Ha logika alapján vásárolnának az emberek, akkor valószínűleg nem vennének alkoholt, nem vennének drogot, nem vennének kólát, nem mennének McDonald’s-be, vagy nem tudom én micsodába. Egész egyszerűen érzelmi alapon vásárolnak.


Ezért ezt az érzelmi alapot Neked meg kell teremtened értékesítőként. El kell adnod saját magad, pozitív színben kell feltüntetni Magad. És hidd el, hogyha ez a bizalmi kapcsolat kialakul közted és a vásárló között, akkor ez egy hosszú távú bizalmi kapcsolat lesz. 

Az emberek elsőként nem a termékedet vagy a szolgáltatásodat vásárolják meg, hanem Téged! Veled lesz egy bizalmas viszonyuk. Nehogy azt gondold, hogy az emberek a logika alapján vásárolnak!


Bizonyára megfigyelted azt, hogy vannak üzletek, amelyekbe mindig visszajársz, mindig odamész ruhát venni, vagy mindig odamész valami mást venni. Miért? Mert ott van egy olyan eladó, akiben megbízol. A bizalom. Ezen múlik az egész. Ha nem bízik benned az ügyfél, nem fog Tőled vásárolni.


Bíznod kell a termékben, és amikor az ember bízik a termékében, bízik a szolgáltatásában, bízik a cégében és bízik saját magában, akkor nagyon kemény tud lenni az ügyféllel. Mert tudod, hogy jól fog járni az ügyfél. Megismerted az ő problémáját, és én ténylegesen segíteni akarsz neki.

Ha pénzt akarsz keresni az értékesítéssel, menj el a szakmából!
Nem érdemes! Segíteni akarj! Keresd meg az ügyfél problémáját, járd körbe jobbról-balról, alaposan ismerd meg, és utána, hogyha a Te céged, a Te terméked, a Te szolgáltatásod a megoldás, akkor add el neki.


És hidd el, hogy ha ezt így csinálod, akkor nagyon kemény tudsz lenni az ügyféllel. Miért? Mert egész egyszerűen disznóság lenne, hogyha nem adnál el neki.


Piroska Gyula

http://piroskagyula.startpromo.hu/page.php?pa=687151a0-891e-b703-c9ce-49e5a2c8c0c5

 

========================================================


További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com

06-20-943-7178


szöveg katt

Területi Igazgató kerestetik!


"Mit teszel ma ami, holnap is számit?"




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 101
Tegnapi: 24
Heti: 193
Havi: 225
Össz.: 334 824

Látogatottság növelés
Oldal: Minden hónapban bőség
"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?" - © 2008 - 2024 - marketing-marketing.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »