"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?"

Lépj be a "belső körbe", ahol a legnagyobb marketing áttörések történnek, ahol az igazán nagy bizniszek épülnek!

Kedves Imre!

Üdvözöllek az online tanfolyamon!

A tanfolyam vázlatokban tartalmazza a fő lényegi elemeket. Kérlek, gondolkodj az adatokkal!

Az előadás művészete komoly tudományos háttérrel rendelkezik. Arisztotalész és Cicero művein alapszik.

Ha interneten akarsz körülnézni és tudakozódni, akkor falakba ütközhetsz. Sajnos tele van a tárgy idegen szavakkal, és téves fordításokkal. De itt most nagyon egyszerűen, lehet, hogy túl egyszerűen kiemeltem Neked a lényeget! Ezzel körülbelül 150 óra munkát megspórolva Neked! Remélem hasznát fogod venni!

Forrásirodalom: A legjobb internetes anyag a témában. Gideon O. Burton, Brigham Young University Please cite "Silva Rhetoricae" (rhetoric.byu.edu)

A SZÓNOK FELADATAI

A legfontosabb, hogy magával ragadd a közönséget! 

Ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, magabiztosan és lazán kell tudnod a közönség előtt állni!

Ehhez az kell, hogy előre tudd mit fogsz mondani!

Feladat:

Írj egy fél oldal beszédet!

5 nap múlva jön a következő lecke!


Kedves Imre!

Akkor jó a beszédet, ha van benne egy történet, amit TE mesélsz el!

Egy jó beszéd olyan, mint egy jó film!

Ha lámpa lázas vagy, és nem tudod könnyedén eljátszani a történetet, akkor nem fogja a közönség élvezni.

De ha előre megírod a történetet, és begyakorlod, akkor igen.

MINDEN BESZÉDBEN, ELŐADÁSBAN VAGY PREZENTÁCIÓBAN LEGYEN:

- EGY HŐS

- EGY KONFLIKTUS

- EGY TÖRTÉNÉS

- EGY PÁRBESZÉD

- AZ EZZEL KAPCSOLATOS ÉRZELMEID BEVALLÁSA

EZ ÜTNI FOG!


5 nap múlva jön a következő lecke!


Kedves Imre!

RETORIKA ALAPOK: A SZÓNOKI BESZÉD

A retorika (szónoklattan) kifejezést koronként különböző jelentésben használták: a görögöknél legelőbb

a rábeszélés mestersége volt,

majd a meggyőzés művészete és tudománya lett.

A BESZÉD CÉLJA

A szónoki beszéd vagy beszéd célja, hogy segítségével a szónok megnyerje ügyének a hallgatóságot.

A BESZÉDEDET HÁROM RÉSZRE OSZD:

AZ ELSŐ AZ ETIKAI ELVEKRE VALÓ HIVATKOZÁS

A MÁSODIK A LOGIKUS ÉRVEK SORA

A HARMADIK AZ ÉRZELMI RÁHATÁS

Ha ezt a sorrendet követed, akkor több vevőd lesz! Mert kulturálisan erre fogékonyak az emberek!


5 nap múlva jön a következő lecke!


Kedves Imre!

PÉLDA: EGY BESZÉD ÍRÁSÁHOZ!

CÍM: FOGADD EL A FELKINÁLT SEGÍTSÉGET!!!

BEVEZETÉS:
Bevezetés: A hallgatóság üdvözlése és méltatása. A beszéd céljának ismertetése. A tekintély megalapozása etikai elvekre hivatkozva:

November elején nagyon nehéz miről írni. Érdekes, hogy édesapámmal a legnyugodtabb napjaim pont ilyentájt voltak, míg élt. Szerettem, amikor elvitt Bakócára, és meggyújtottunk egy mécsest. Aztán Pécsre, és ott kettőt.

TÁRGYALÁS:
Tényközlés: Mi történt, mi a helyzet.

Pont ezen gondolkodtam, amikor becsöngetett egy lány, estefelé, amikor már nem vártam senkit. A feleségem, és fiam lement vidékre, én pedig itthon maradtam, hogy véglegesítsem két szakmai nap teljes anyagát, jegyzetét.

A lány festményeket árult, és szerette volna, ha veszek.

Áttekintés: A téma fő mondanivalójának megfogalmazása.

Végighallgattam, és kiderült, ebből él, vagyis élne, ha el tudna adni elég képet. Elárultam neki, hogy pont értékesítési tanácsadó vagyok, és mivel úgysincs itthon senki egy 15 perces mini szemináriummal segíteni tudok neki.

Bizonyítás: Logikus érvek sora.

Három dolog volt, amin változtatnia kellett volna:

1. Önleértékelés. Egy olyan kép akár 250000 Ft-ot is érne. Ő mégis azt hitte, amit anyukája mondott neki mindig, amikor pénzt kért tőle. Ebből nem élsz meg lányom. Nem tudta eladni elég pénzért. Nem értékelte saját munkáját.
2. Könyörgött azért, hogy vegyek egy képet. És legyen pénze ennivalóra.
3. Egy kis technikai tudásra volt szüksége, hogyan adjon el.

Megígérte, hogy a weboldalamat átnézi majd, és hétvégén tanulni fog belőle.

BEFEJEZÉS:
Összegzés: érzelmi ráhatás, és befejezés.

A mai napig nem történt semmi, lehet, hogy ráment az oldalra, lehet, hogy olvasott belőle valamit, de nem kért sem hírlevelet, és nem is regisztrált be, pedig most már egy 43 perces hanganyag is meghallgatható a CD sorozat első CD-jéről.

Mi magunk okozzuk azokat a helyzeteket, amibe belekerülünk. Nem más. Néha az élet nyújt egy segítő kezet. De legtöbben nem fogadjuk el, mert úgy gondoljuk rajtunk semmi sem segíthet.

A mécsest, idén a lányért gyújtottam meg.

Baráti szeretettel,

Kasza Tamás


Hogy tetszik?

Ha van kedved, írd meg nekem az online tanfolyamról a nyereségeidet, gondolataidat. Illetve küldj nekem egy beszédet, és kijavítom!

info@kaszatamas.hu

Hallgass meg élőben:  

LETÖLTÉS:
A megvásárolható 20 órás hanganyag első kb. 40 perce:
http://www.shp.hu/hpc/userfiles/kaszatamas/track_no01.mp3

http://www.shp.hu/hpc/userfiles/kaszatamas/track_no02.mp3

http://www.shp.hu/hpc/userfiles/kaszatamas/track_no03.mp3

http://www.shp.hu/hpc/userfiles/kaszatamas/track_no04.mp3

 

Ha szeretnél Prezentációs Stratégiára Szakmai Napra jönni, akkor jelentkezz a weboldalamon, regisztráció után. Max. 12 fővel tartjuk, min. 6 fővel, amikor a létszám összejön rá.

Üdv,
Kasza Tamás
www.kaszatamas.hu


Kedves Imre!

A BEMUTATKOZÁS!

A bemutatkozó beszéddel sok gond szokott lenni. Búcsúajándékként álljon itt az enyém, annak, aki szeret sokat olvasni!

Hölgyeim és Uraim, üdvözlök mindenkit!

Remélem, jól fogjuk magunkat érezni, és sok értelmes dolgot tanulunk majd. Hadd mutassam be magamat, és cégemet.

Kasza Tamásnak hívnak, harminchárom éves vagyok, tizenhárom éve vagyok tréner és konzulens. Kb. 4500 főt képeztem, a nagy többségük sikerrel hasznosította a tanultakat. Van egy szép feleségem már több, mint tizenkét éve, és egy tíz éves fiam, aki nagyon hasonlít rám. Dunakeszin élünk, és onnan járom Budapestet, és a vidéket.

Azt vettem észre, hogy a magyar piacon három és fél, hét év alatt lehet felépíteni úgy egy céget, hogy kihozzuk belőle a maximumot. Hogy annyi pénzt vegyünk ki belőle, hogy minden célunkat elérjük: lakás vagy ház, jó autó, világkörüli utazások, rendszeres nyaralások. Aztán valahogy a lendület megtörik, és átadja magát az építés időszaka a fenntartás időszakának. Ez az, amit már nem annyira szeretünk. Sok esetben mivel nincs új cél, az ember kicsit lerombolja azt, amit felépített, hogy újra fel lehessen építeni, és legyen egy kis izgalom.

Ez történt velem is. Egy pécsi szervezetnél, nem tulajdonosként, négy év alatt eljutottunk arra a szintre, hogy mindent elértünk, volt lakásom, autóm, szép feleségem, és egy trónörökös, elmentem mindenhova a világban, ahova el akartam menni. Szervezetileg az országban elsők lettünk a hasonló szervezetek között. A hírem kiváló volt. (Még most is az.) Elismertek, mint kiváló szakembert. És hát eljutottam oda, hogy hova tovább?

Az embernek van egy nézőpontja, abból kifolyólag tesz dolgokat, és annak van egy eredménye. Ha az eredményen akarunk változtatni, akkor a nézőpontunkat kell megváltoztatni. Szóval 1999-től elkezdődött a hullámvasút, amire utaltam, épít-rombol, épít-rombol. Eldöntöttem, hogy kezelem a dolgot, és új nézőpontokat gyűjtök, hogy a véleményemet az életről meg tudjam változtatni, és eldöntsem. hogy mit akarok tenni az életben még, ami jó érzéssel töltene el, milyen új célokat tűzzek ki magamnak.

Ezért 2000-ben egy évig szinte csak utaztam, és tanultam. Ha a 2000. évre gondolok, akkor magamat repülőgépen látom. Voltam Amerikában, a Bahamákon, Dél-Afrikában, Angliában. Sikerült olyan dolgokra rájönnöm, ami új energiát adott, és most ezért vagyok itt.

Új nézőpontokat szeretnék átadni, hogy az Önök napi cselekedetei eredményesebbek legyenek.

Eldöntöttem, hogy jobban fogok segíteni az értékesítőknek, cégvezetőknek, most már egy saját cégen keresztül, hogy megújuljanak.

Gratulálok a Tanfolyam Elvégzéséhez!

Gyere el a tréningre most, hogy véget ér az egy hónapos tanfolyam:

Max. 12 fővel tartjuk, min. 6 fővel, amikor a létszám összejön rá.

Ha írsz válasz emailt, akkor kapsz kedvezmény a HOGYAN TARTSUNK ELŐADÁST tréningre! 

Üdv,
Kasza Tamás
www.kaszatamas.hu

A 10 napos teljes programom:
http://www.shp.hu/hpc/userfiles/kaszatamas/szolgaltatasok.pdf 




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 58
Tegnapi: 24
Heti: 150
Havi: 182
Össz.: 334 781

Látogatottság növelés
Oldal: Ide írhatod a weboldalad új lapjának a címét
"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?" - © 2008 - 2024 - marketing-marketing.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »