Ez a Global Partner 3 üzleti rendszer meghívója.
Ön tudta, hogy osztogatják a cégeknek a megbízható, és pénzt hozó üzleti kapcsolatokat?!
Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?
Bővebben
www.globalpartner3.com
Takács Imre
takacs.imre65@gmail.com
06-20-943-7178
Mit teszel ma azért, hogy tudjanak rólad?
XXX
|
|
|||||||
Köszöntöm az november elejei télben céges hírlevelem olvasóit!
Mindenekelőtt egy fontos dolog, Önnek is mint vállalkozónak írtam, egy rendkívüli kiáltványt, ami a weblapomon elolvashat.
Számomra meglepő, mi érdekli leginkább a vállalkozókat. Rövid felmérésünk alapján a Vállalkozz Hatékonyan Klub vállalkozóit például a tárgyalástechnika érdekelte legjobban. Ezért így ősszel elhatároztuk, hogy a három alapító erről a témáról tart előadást.
Magam kicsit tágabban fogalmaztam meg a témát: a befolyásolás alkalmazott pszichológiai trükkjeiről fogok előadni. A modern tudomány elképesztően praktikus dolgokat ki tud találni, és ez nem csak a technikai kütyükre vonatkozik, de az emberekkel való kommunikációra is. Egy pár izgalmas dolgot elmondok előre.
Vállalkozó válságban? Segíthetünk » |
Mielőtt belemennénk, a néhol meglepően piszkosnak tűnő módszerek tárházába, szeretném kijelenteni, hogy én elkötelezett híve vagyok az etikus vállalkozásnak. Rövidtávon lehet szélhámoskodni, a rossz minőséget elsózni, de hosszútávon nem. Ezért ezek a módszerek is feltétlenül etikusan használandóak.
Mivel nem akarok most mindent elsütni, csak egy dologról mesélek, a kedvencemről, a kölcsönösség elvéről:
Az emberek mindig, ha kapnak valamit, igyekeznek azt viszonozni. Ez az ősember korból visszamaradt nagyon szilárd alapelv.
Hol alkalmazzák ezt a gyakorlatban? Gondolja meg végig hol kapott ajándékot, amit úgy érzett viszonoznia kell:
Mi ebből a tanulság: adjunk ajándékot. Gondolja végig, mit adhat a potenciális vevőinek? Mivel lepheti meg őket? Ez nem feltétlen tárgy lehet, lehet egy szellemi érték (mint ez a hírlevél, éppen most dugdosok milliókat a zsebébe...) Mit tudna adni? Aki ad, attól vesznek is!
Még ravaszabb módszer, az "egy lépés hátra". Ilyenkor egy eladási folyamatban igazából nem is adunk semmit, csak azt az érzetet keltjük, mintha adtunk volna. Mondok egy klasszikus amerikai történetet: Becsönget egy kiscserkész lány és megkérdi: Bácsi venne 5 dollárért egy jegyet a cserkészek műsoros estjére? – Nem. – Akkor venne egy dollárért cserkész sütit? – Lehet ezt visszautasítani? Milyen arányban utasították volna el a cserkész csoki vásárlását, ha nem kér először egy drágábbat?
Az alkalmazott pszichológusok szerint ez a módszer rendkívül hatékony: általában egy folyamatban az eladás hatékonyságát 3-5-szörösére emeli! Egy dolgot viszont patikamérlegen kell kikísérletezni, milyen legyen az első ajánlat.
Például irreális első ajánlat hiteltelenné teszi a másodikat. Rossz példa:
Helyes változat:
Hol alkalmazható az "egy lépést hátra" módszer. Nagyon sok helyen:
Mindezeket a módszereket némi kísérletezés után mindenki sikeresen alkalmazhatja a saját üzletében. Amire azonban nagyon oda kell figyelni, hogy velünk ki és hogyan játssza ezt el nap-nap után. De ez most már nem okozhat problémát...
További nagyon hasznos oldalak.
www.sokprofit.hu
www.vevoletoltes.hu
www.globalpartner3.com
www.harisnya.hupont.hu
www.mlmuzlet.hupont.hu
www.befektetesi.hupont.hu
www.marketing-marketing.hupont.hu
Takács Imre
takacs.imre65@gmail.com
06-20-943-7178
"Mit teszel ma ami, holnap is számit?"
HÍRFORRÁS ITT.
Lépj be a "belső körbe", ahol a legnagyobb marketing áttörések történnek, ahol az igazán nagy bizniszek épülnek!